Wednesday, May 2, 2007

Bu da gelir bu da geçer

Son günlerde herşey çok karışık ya, hem bende hem de her yerde. Ben de sürekli bu şarkıyı söylüyorum ve de dinliyorum, hatta bir de yoga yapıyorum. İyi geliyor, tek başıma cumartesi umduğum kadar iyi gitmedi ama bu şarkı ve yoga iyi geliyor.


Oturdum bir ağacın altında
Buda gibi bağdaş kurdum
Kapattım gözlerimi
Açtım kalbimi
Bir uzadım
Bir kısaldım
Boşverdim dünya hallerini

Oturdum bir ağacın altında
Buda gibi bağdaş kurdum
Susturdum içimdeki bütün sesleri
Bir yerdeyim
Bir gökteyim
Boşverdim dünya hallerini
Bu da gelir
Bu da geçer
Bu da gelir
Bu da geçer

Artık ne para pul
Ne iş güç
Ne İstanbul ne Avrupa halleri
Trafik mrafikAşk meşk geç
Bunları geç
Hiç dert etme
Asıl güç kendi içinde
Her gün başka biçimde
Ne IMF ne ABD
Ne YTL
Ne A B C D E F

Bu da gelir
Bu da geçer
Bu da gelir
Bu da geçer

2 comments:

Annelog Atölye said...

Sertab da ne güzel söyler değil mi bu şarkıyı?:) Hatırlattıın iyi oldu, dinleyeyim bu aralar.
Sevgiler:)

Nihan said...

Gerçekten de çok güzel söyler. Ben çok severim Sertab'ı...